Taksim Meydanını Mobese Kamerasından Canlı Olarak İzliyorsunuz!
Taksim Meydanı'nı ayağınıza getirdik! İstanbul'un en işlek ve en tanınmış meydanlarından biri olan Taksim Meydanı'nı İstanbul Büyük Şehir Belediyesi'nin mobese kamerasından canlı olarak izliyorsunuz.


CANLI İZLEMEK İÇİN TIKLA

Yorum Gönder Google

  1. ya biz gurbetciler icin süper bi hizmet uzun süre yurt disinda yasayinca insan memleketini özlüyor acikcasi ve burdan izleme imkani bulabiliyoruz,ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  2. hi ıam englısh istanbul turkey love you ! beatıful city !

    YanıtlaSil
  3. her sey cok guzel.ses veremezmisiniz,
    tesekkurler,iyi calismalar

    YanıtlaSil
  4. bakirkoy yokmu:) yine guzel tsk

    YanıtlaSil
  5. Görüntüler harika,elinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. 2013'e girerken İstanbul'daki yılbaşıkutlmalarını buradan izlemeyi düşünüyorum...

    YanıtlaSil
  7. Neden Ben seyredemiyorum

    YanıtlaSil
  8. slm şiddetle levent çarşı kamerasını hızmete sokmanızı rıca edıyorummm .. lutfen

    YanıtlaSil
  9. merhaba , ismi olan kamersları cok rahat ızlıyorum tesekkurler . fakat levent çarşı kamerasını devreye sokmanızı rıca edıyorum mumkunse. cok tesekkurler

    YanıtlaSil
  10. Çok büyükmüş yaa :) teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. reklam gitmiyo izleyemiyorum

    YanıtlaSil
  12. Arkadaslar bende %0 Dan ileri gitmiyor Neden bi bilgi Verirmisiniz !

    YanıtlaSil
  13. Sizi tebrik ediyorum dün yayınları kestiler bir anda göremedik olanları

    YanıtlaSil
  14. çünkü yayın yasağı varda ondan cicim %0 ileri gitmez.

    YanıtlaSil
  15. canlı değil aynı görüntüyü 3.kez izledim

    YanıtlaSil
  16. ALLAH HEPİNİZİN ÜZERİNE BELA VERSİN TEZ GÜNDE BU MİLLETİN MALINA ZARAR VERİYORSUNUZYA

    YanıtlaSil
  17. rabbim nasibli olanlarınaz iman nasib etsin ,şu güzel memleketi yaşanmaz hale getirenlerin kim olduğunu görmeyenlere rabbim insaf versin

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. yeni proje daha güzel bunlar

    YanıtlaSil
  20. Yeni proje daha güzel yeşillikli bunların derdi birbirlerine girmek ülkeyi karıştırmak ayrıca İstanbul da olan olaylar neden İstanbul dışındaki şehirleri ilgilendiriyor.Bu da insanların polislerde ve Recep Tayyip'le uğraşmak için bahane olduğunu gösteriyor.

    YanıtlaSil
  21. hangi projeden bahsedıosunuz siz ya bu ülke krallıkla yönetilmiyor artık şunu beyinlerinize sokun isteyen istedigini yapabilir kimsenin hakkını savundugu için zulmetmeye hakkı yok .....KURANİ KERİMDE de yazıyor....çok imanlısınız ya bunu da bilmeniz gerek....öyle degil mi...

    YanıtlaSil
  22. Taksimi şimdi gösteremiyorsanız, kapatın bu siteyi! uyumaya ve insanları uyuttuğunuzu sanmaya devam edin.

    YanıtlaSil
  23. Taksimi birbirine katan Allahsizlarin Allah belasini versin !! sandikta size gostercez gununuzu

    YanıtlaSil
  24. Taksimi Birbirine katan Allahsizlari Allah sizlere gerekn cevabi yakinda vercektir merak etmeyin !! issiz gucsuz devlet sirtindan gecinen asalaklar !!

    YanıtlaSil
  25. bu canlı yayınmı

    YanıtlaSil
  26. bu canlımı sımdı

    YanıtlaSil
  27. heryer taksim her yer direniş uyandı millet seni seviyorum türkiyem sinirlenince cok güzel oluyorsun

    YanıtlaSil
  28. beddua eden din istismarcıları..o bedduaların inşallah kendi üzerine olur.Bu millet elbette haksızlığa dur diyecek.

    YanıtlaSil
  29. yapandanallahrazlolsun

    YanıtlaSil
  30. milletin beynini yıkamaya mı çalışıyorsunuz? bu ne arkadaş?

    YanıtlaSil
  31. ulan bunun neresi canlı.bant yayını tekrar başa alıyor doğan haber ajansı sahtekarlıklarına devam ediyor :D

    YanıtlaSil
  32. Cok komik halk diyorlar ama sadece sol orgutler var taksimde neden acaba ?

    YanıtlaSil
  33. Evet gorebiliyoruz direnisi sol orgutlerin partilerin slogan atma tarzi halk demekki buymus cok garip

    YanıtlaSil
  34. su parti bayraklarini kaldirin surdan yaa ne mal adamsiniz yaaa turk bayragindan baska bayrak acmayin miting i kotuye kullaniyorsunuz amk.

    YanıtlaSil
  35. sizi taksime sokmuyoruz ne mutlu bize :))))

    YanıtlaSil
  36. bu sayfada meydanlara yerleştirilmiş kameralarla deyilde özel tutulmuş kameralarla canlı yayın yapıp insanlara kendi gözünüzle olayları verip yaymanızı kınıyorum.

    YanıtlaSil
  37. oyuna gelmiyoruz beyler isteklerine bakın bakalım bir tane bize maddi manevi destek sağlayacak bir istek sundularmı hep bu ülkenin kuyusunu kazmak isteyenler tarafından yazılmış istek onlar

    YanıtlaSil
  38. her yer taksim her yer direniş diye başladı, sonra abazalar burada çıtırları ve eski çıtırlar fark etti içki oldu su, ha ha çadırlarda neler oluyor neler... arka sokaklarda neler oluyo :)....bütün abazalar gelin taksime burada herkes özgür, AKM yi yıkmaya gerek kalmayacak yakında göcecek her gece her gece deprem oluyo.......
    her yer taksim her direniş (fenasi kerim)

    YanıtlaSil
  39. Kizginlikla ettigim yorum icin ozur dilerim,mobese kameralari konulan bolgeleri izlemek izin,parti liderlerini isteyen tv den de izleyebiliyor biz yurtdisindaki insanlar taksimi ve oradaki direniscileri merak ediyoruz ve bu imkani salgladiginiz icinde size cok tsk ediyorum.tekrar ozur dilyor saygilar sunuyorum.

    YanıtlaSil
  40. bir suru dengesiz insan dengelerini yitirdiklerinden saga sola yalpalayip dolaniyorlar,benim ulkemi taru mar edip icki sofralarinda alinan kararlarla orasini kerhaneye cevirmisler.......

    YanıtlaSil
  41. bunlara capulcu degil zibidi demek lazim,ne idigu belli olmayan neye inandigini bile bilmeyen insan topluluklari.sorsan koluna taktigi saaatten daha az manali bir hayat yasayan bir suru ser ve sefil surusu......

    YanıtlaSil
  42. tamam işte sonuna kadar özgürlük çadır alış veriş merkezi yakında isimlerini devrim eylem koyacakları çocuklarda doğar al sana devrim haaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  43. allah kahretsin ya bu neee böylee yeterr ama ya yeterrrr

    YanıtlaSil
  44. insanlari koyun olmayip diktatorluge direnmesi ne guzel...yurt disindan bunlari gordukce Turkiye'mi daha da cok ozluyorum. Keske orda olabilseydim

    YanıtlaSil
  45. gerizekali yabanci ülkeden olan memleketini böyle izlemek nesi güzel

    YanıtlaSil
  46. Lan Kolpalar Bu ülkede bir tek sizmi varsınız lannnn taksimi rahat bırakın ulan :D

    YanıtlaSil
  47. TURK XALQI AZERBAYCAN XALQI SIZINLEDIR UNUTMAYIN.SIZLER ORDA DEHSHET YASHAYARKEN BIZLER RAHAT NEFES ALA BILMERIK ALLAH SIZLERE YAR OLSUN BU CETIN GUNLERDE SEHERE KIMI SIZLERE DUA EDECEYIK !!!!

    YanıtlaSil
  48. BESDIR QIRMAYIN BU XALQI ALLAHDAN QORXUN !!! TURK XALQI AZERBAYCAN XALQI SIZINLEDIR!!!

    YanıtlaSil
  49. oo Fena Müdahale Var helal size polisler her zaman yanınızdayız Allah başımızdan eksik etmesin sizi

    YanıtlaSil
  50. şu kalabalığı dağıtsanıza neyi bekliyosunuz?

    YanıtlaSil
  51. polise tas ve havayi fisek atanlar icin vur emri verilmeli, oyle insanlarin vatana ne katkisi olurki.

    YanıtlaSil
  52. oooooh okullar tatil oldu, iş güç desen zaten yok, havalar da tam pikniklik, haydin toplanın gezi parkına, göstermelik devrimciliğe...

    YanıtlaSil
  53. harika olmuş atatürkün posteri ve bayraklar, elinize sağlık , birde düşman ilan ediyorlar hükümeti, bunu asan hükümet değilmi,

    YanıtlaSil
  54. Ortalik sakinlesmis sonunda .... Sevindim ;)

    Umarim artik büyük olaylar cikmaz

    YanıtlaSil
  55. ey cahil insan,ne diktatorlugunden bahsediyorsun sen,turkiyenin yuze 51 inin oyunu alip da iktidarda son 11da oturan bir politikal parti var karsinda,sen turkiyeyi muz cumhuriyetimi sandin.Tabiki sokak taslarini sokup sokup polise atan,molotoflarla saldiran serefsizlere polisin gulsuyumu dagitacagini beklemezdin herhalde.Burasi ne misir,ne libya nede suriye,basimizda kendi sectigimiz alninin akiyla bileginin gucu ve secmenlerinin cogunlugunun onayini almis bit partinin lideri olarak dag gibi bir vatan evlati var.Uyanda baliga cik.....

    YanıtlaSil
  56. yazıklar olsun bu kadar ınsana bır dunya şehıt var kım bu kadar sokaga dokuldu hanı mıllet hanı vatan bunların coğu kendı gortunu duşunuyor polislere yazık valla

    YanıtlaSil
  57. pkk dağdan çekildi bunlar halka karıstı burdakı protestocular ve destek verenlerın %90 ı pkk yandaşı beyler sizce bu kadar kişi ndn toplansın oraya herkez gerçeği biliyor.Pkk yandaşı hepsi...

    YanıtlaSil
  58. AYRAN yaramamış size, kafayı yedikten sonra halüsünasyon da görmeye başlamışsınız....
    GA

    YanıtlaSil
  59. ben burda kesintisiz izliyorum I.B tsk

    YanıtlaSil
  60. what can i do sometimes ??

    YanıtlaSil
  61. erdogan istifa!!!

    YanıtlaSil
  62. Allahim kurtar bizi bu salaktan...direnin

    YanıtlaSil
  63. taksimi canlı olarak izleyemiyorum, bu açılış törenini izlemek zorunda mıyım?

    YanıtlaSil
  64. nedenmi izleyemiyosunuz bi düşünün bakalım :D

    YanıtlaSil
  65. bende izliyorum taksimi almanyadan

    YanıtlaSil
  66. şerefsiz yobaz vatan hainleri yakında sonunuz gelecek sizi sandığa değil toprağa gömücez

    YanıtlaSil
  67. PKK Mustafa Kemal Atatürke Kurban Olsunlar Bide Tayip Erdogana

    YanıtlaSil
  68. Hayini Dağda değil taksimde bulabilirsin
    kameralarla istanbulu ve güzel illerimizi seyretmek çok güzel emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  69. Görüntü çok net süper sağolun

    YanıtlaSil
  70. canlı falan degil eski görüntüyü izliyorum şu an

    YanıtlaSil
  71. eeeeeeeeeeeee KOLAY GELE .. ALLAH ..ISLAH EYLEYE.. POLİSİMİZE .SABIR ...POLİSİM ...ALLAH hım YAR VE YARDINCIN OLSUN.. PROTOSTO ETMEK ....EVET... ETRAFA ZARAR VEREN.. KAHROLSUN.. SEFİLLER

    YanıtlaSil
  72. ne taksimi ya burada AKP mitingi var? taksimi gosterecek kamera yok mu ?

    YanıtlaSil
  73. lan nasıl mobese bu. DHA yazıyor ekranda.. milleti keriz yerine koyuyorsunuz..

    YanıtlaSil
  74. bu görüntü bugün konyada çekilen bir görüntü..direnişi destekleyen 50 kişilik gruba yapılan saldırıyı gösteriyor..

    YanıtlaSil
  75. bu olaylardan dolayı iş yapamaz hale geldik nedir bu halka zarar verme taksimde oturanlar var aileler var iş yerleri var ekonomi geriye dogru gidiyor yazık.aq

    YanıtlaSil
  76. bizi dünya ya rezil etmekden başka bi bok yaptıkları yok Türkiye nin yüz karaları defolun gidin yalakalar

    YanıtlaSil
  77. bizi dünya ya rezil ettiniz Türkiye nin yüz karaları defolun gidin

    YanıtlaSil
  78. ne yapıyorsun ey polis kendini adamı sanırsın

    YanıtlaSil
  79. insanlari ne kadar assagilaDINIIN FARKINDA DEGILSINIZ HERHALDE

    YanıtlaSil
  80. Allah nasil biliyorsa sizi öyle yapsın gidin artık gurursuzlar

    YanıtlaSil
  81. taksim diyorsunuz nerelerde geziyonuz kardeşim...doğru yayın yapın..

    YanıtlaSil
  82. burası meydanmı ki kimi kandırıyorsunuz aklınız fikriniz 3 kağıtçılıkta. neyse gereksi siteden çıkayım

    YanıtlaSil
  83. Türk Milleti Caliskandir, Meydani ve Gezi Parkini ne güzel hale getirmisler. Capulculari bir daha buraya sokmayin.

    YanıtlaSil
  84. canlı manlı değil, hikaye ayrıca mobese hiç değil. Gece saat 01, sabahki görüntü oynuyor hala.

    YanıtlaSil
  85. yoruldular galiba yakıp yıkmaktan.şimdi durup dinleniyorlar, yeterince dinlendikten sonra yakıp yıkmaya başlarlar yine ...

    YanıtlaSil
  86. gezi parkı kamerasını devreye sokun

    YanıtlaSil
  87. tmm da ben ne canli nede cansiz hic biyerde guremiyorum nerde izlemisiniz yorumda yapiyorsunuz

    YanıtlaSil
  88. bu daha başlangıç mücadeleye devamm :p

    YanıtlaSil
  89. Guzel fakat ses ve net olsaydi daha iyi olurdu

    YanıtlaSil

* Lütfen Yorumlarda Hakaret, Argo ve Küfür Kullanmayınız.Aksi Taktirde Yorumunuz Yayınlanmaz !!!

 
Top